.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراف به اشتباه شهامت مي خواهد
اعتراف به اشتباه شهامت مي خواهد


دريانيوز: چندي قبل روزنامه حرف مازندران و سايت خبري مشرق در مطلبي به زعم خود پرده از سفر 30 مدیر مازندرانی به آنتالیا برداشتند . اين دو رسانه البته اسامي مديران را نيز آوردند كه با اقبال سايتهاي خبري مواجه شد.

تحريريه برخي رسانه ها نيز بنا بر اعتماد در عالم رسانه اي و اينكه خود را مبرا از اين سفر بدانند آن را درج نمودند.

اما اينك پس از برگشت مديران از سفر به تركيه نكاتي مشخص شد كه اي كاش متوليان اين دو رسانه قبل از ديگران آن را منتشر مي كردند. چرا كه شهامت و جسارت تنها در بيان و آشكار سازي پشت پرده ها خلاصه نمي شود بلكه شهامت در اين است كه در صورت مشخص شدن اشتباه ، خود فرد به آن اعتراف كند آنهم در فضاي رسانه اي كه يك خبر به سرعت شيوع مي يابد و اثرات غير قابل باوري دارد.

حال كه چندي گذشت و از متوليان اين دو رسانه در اين باب خبري منتشر نشد نكاتي را به عرض مي رسانيم.

1- سفر مديران مازندران به استامبول بوده است و همانطور كه مي دانيد تفاوت است بين استامبول و آنتاليا. پس رسانه هاي مرجع خبر شرعا و اخلاقا مي بايست در اين موضوع، پيش رو مي شدند و اطلاع رساني صحيح مي كردند.
چرا كه بزعم اين دو رسانه "شهر آنتالیا شاید برای کمتر کسی ناآشنا باشد، شهری توریستی مشهور به بی‌بند و باری! آنتالیا شهری است که عموماً اجتماعات ضدایرانی توسط صهیونیست‌ها نیز در آن شکل می‌گیرد. این شهر به دلیل زیبایی‌های تصنعی آن، مورد نظر جریان‌های اپوزیسیون برای بهره‌کشی از آن در جهت مخالفت با جمهوری اسلامی بوده به طوری که با تبلیغ هرگونه لاقیدی در این شهر، اقدام به جذب بوالهوسان ایرانی و سازماندهی آنان برای ایجاد شبکه‌های دشمنی با نظام مقدس اسلامی می‌کنند. اغلب مراکز اقامتی و گردشگری این شهر که فارغ از هرگونه قید و بندی است در اختیار شرکت‌های صهیونیستی قرار دارد. "


2- افرادي كه در اين سفر حضور داشتند چه كساني بودند؟ با نگاهي كلي به اين افراد از مديران نظام جمهوري اسلامي بودند كه يا خود ديني را به اين انقلاب داده اند يا خانواده و بستگان. اينان كه آبروي چندين ساله خود را به راحتي به دست نياورده اند كه راحت از دست بدهند. اي كاش رسانه ها با آبروي مومنان اينگون بازي نمي كردند.

3- براي چه به استامبول رفته اند؟ براي بازديد از كارحانه كمپوست. بنابراين بوي تعفن زباله را هم تحمل كرده اند نه بوي عطر زنانه در سواحل آنتاليا را . اين اقدام ابعاد ديگري غير از تهمت نيز دارد و آن عبارت است از بدبين كردن مردم به مسئولان نظام جمهوري اسلامي. بنابراين به حلاليت طلبي از تك تك آنان تنها راه بخشش اين گناه بزرگ است و اقداماتي در جهت اميد دادن مردم به مسئولان اين نظام شايد اين كار را تا حدودي ترميم نمايد.


4- اگر به فرض بپذيريم كه سايت مذكور، بنا بر اطلاعات غلط اين خبر را منتشر كرده باشد اما نمي تواند از انتشار كامنت ها شانه خالي كند. قضاوت در مورد اهانت هايي كه در كامنت ها به برخي اشخاص شده (بدون اعلام مصداق)، را بر عهده مديريت آن رسانه قرار مي دهيم .

و اما يك سوال از متوليان استان مازندران: اين شايعه از كجا نشات گرفته است؟ اين شايعه زماني نشات گرفت كه رسانه هاي استان اطلاعي از اين سفر و نحوه اجراي آن نداشتند.در اين صورت بازار شايعه داغ شده و نظر به اينكه قرار گذاشته شد اطلاع رساني در اين موضوع صورت نگيرد شايعات عجيب و غريب، هر لحظه جاي واقعيت را گرفته و شيوع مي يابد بنابر اين بهتر است قبل از انجام اينگونه سفرها اطلاع رساني كامل صورت گيرد تا شاهد اينگونه رفتارهاي تلخ و هزينه آور براي استانمان نباشيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.